შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ 2023 წლის 27 სექტემბერს, გარკვეული დროის განმავლობაში, ტექნიკური მიზეზების გამო, სახელმწიფო შესყიდვების ერთიანი ელექტრონული სისტემა ფუნქციონირებდა შეფერხებით. აღნიშნულიდან გამომდინარე, სისტემაში „მიმწოდებლად“ რეგისტრირებულ მომხმარებლებს, სატენდერო/საკონკურსო პროცედურების მიმდინარეობისას სისტემაში დოკუმენტების ატვირთვასთან, ასევე ინფორმაციის წარდგენასთან დაკავშირებით, შესაძლოა, შექმნოდათ ტექნიკური პრობლემები.
ამდენად, შემსყიდველ ორგანიზაციებს, რეკომენდაცია ეძლევათ, შექმნილი ტექნიკური ხარვეზის გათვალისწინებით, ადმინისტრაციული წარმოების ვადის აღდგენასთან დაკავშირებით იმოქმედონ საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსის 94-ე მუხლის შესაბამისად.
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ საქართველოს მთავრობის 2018 წლის 29 აგვისტოს №446 დადგენილების საფუძველზე, 2024 წლის 1 იანვრიდან - 2024 წლის 31 დეკემბრამდე პერიოდში სხვადასხვა ტიპის სამედიცინო სახარჯი მასალების (მაგ.: ნიღაბი, სამედიცინო ხელთათმანი და ა.შ.) კონსოლიდირებული ტენდერების მეშვეობით შესყიდვის მიზნით ხორციელდება მოსამზადებელი ღონისძიებები.
კონსოლიდირებული ტენდერების დაგეგმვის მიზნით, არაუგვიანეს 2023 წლის 6 ოქტომბრისა, აღნიშნულ მეილზე med2024@spa.gov.ge გადმოგზავნოთ ინსტრუქციის მიხედვით შევსებული ცხრილი (იხ. ბმული) იმ სამედიცინო სახარჯი მასალების (CPV 33100000 - სამედიცინო მოწყობილობების) შესახებ, რომლის შესყიდვასაც გეგმავთ 2024 წლის სახსრებით.
დამატებითი ინფორმაციისათვის დაგვიკავშირდით:
სსიპ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტო
+995 32 2 242 248 შიდა: 39
598 380 780 ნინი გამრეკელი
598 265 254 სალომე ძოძუაშვილი
577 615 515 მარინა გვრიტიშვილი
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ საქართველოს მთავრობის 2018 წლის 29 აგვისტოს №446 დადგენილების საფუძველზე, 2024 წლის 1 იანვრიდან - 2024 წლის 31 დეკემბრამდე პერიოდში მედიკამენტების კონსოლიდირებული ტენდერების მეშვეობით შესყიდვის მიზნით ხორციელდება მონაცემების აგრეგირება.
კონსოლიდირებული ტენდერების დაგეგმვის მიზნით, გთხოვთ, არაუგვიანეს 2023 წლის 6 ოქტომბრისა, აღნიშნულ მეილზე pharm2024@spa.gov.ge გადმოგზავნოთ ინსტრუქციის მიხედვით შევსებული ცხრილი (იხ. ბმული) იმ მედიკამენტების (CPV 33600000 - ფარმაცევტული პროდუქტები) შესახებ, რომლის შესყიდვასაც გეგმავთ 2024 წლის სახსრებით.
დამატებითი ინფორმაციისათვის დაგვიკავშირდით:
სსიპ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტო
+995 32 2 242 248 შიდა: 39
598 380 780 ნინი გამრეკელი
598 265 254 სალომე ძოძუაშვილი
577 615 515 მარინა გვრიტიშვილი
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ სატრანსპორტო საშუალებებისათვის განკუთვნილი აკუმულატორების, ძრავის ზეთებისა და ფილტრების შესახებ ინფორმაციის მოწოდების (CTD მოდულის საშუალებით) საბოლოო ვადაა 2023 წლის 28 სექტემბერი. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ აღნიშნული თარიღის გასვლის შემდგომ ვეღარ შეძლებთ გეგმების შევსებას.
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ სხვადასხვა სახის საქონლისა და მომსახურების 2024 წლის კონსოლიდირებული ტენდერების დაგეგმვისა და ჩატარების მიზნით, საჭიროა მოხდეს შემსყიდველი ორგანიზაციების საჭიროებების იდენტიფიცირება და აგრეგირება.
ყოველივე ზემოაღნიშნულიდან გამომდინარე, გთხოვთ, 2024 წლის განმავლობაში კონსოლიდირებული ტენდერების მეშვეობით განსახორციელებელი შესყიდვების გეგმების შესახებ ინფორმაცია წარმოგვიდგინოთ CTD მოდულის მეშვეობით შესაბამის ანგარიშებში.
გთხოვთ, ყურადღება გაამახვილოთ თითოეული შესყიდვის ობიექტის შესახებ ინფორმაციის მოწოდების ვადებზე, რათა დროულად და მაქსიმალური სიზუსტით უზრუნველყოთ გეგმების წარმოდგენა.
CTD მოდულის მეშვეობით დადგენილ ვადაში ინფორმაციის წარმოუდგენლობის შემთხვევაში, თქვენი საჭიროებები არ იქნება ასახული კონსოლიდირებული ტენდერებით შესასყიდი საქონლის/მომსახურების რაოდენობებში.
დამატებითი კითხვების არსებობის შემთხვევაში, დაგვიკავშირდით CTD მოდულში მითითებულ შესაბამის საკონტაქტო ნომრებზე.
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
2023 წლის 13 სექტემბერს სახელმწიფო შესყიდვების ერთიან ელექტრონულ სისტემაში დაფიქსირდა ტექნიკური ხარვეზები, რის გამოც, პრეტენდენტებმა რიგ ელექტრონულ ტენდერებში, შესაძლოა, ვერ მოახერხეს სატენდერო წინადადებების წარდგენა და ელექტრონულ ტენდერებს მიენიჭა ტენდერის სტატუსი „წინადადებების მიღება დასრულებულია“. შესაბამისად, საჯარო გახდა პრეტენდენტების ვინაობა და სატენდერო წინადადება, რის გამოც ვერ იქნება მიღებული გადაწყვეტილება ამ ელექტრონულ ტენდერებში სატენდერო წინადადებების მიღების დასრულების ვადის შესაბამისი პერიოდით გაგრძელების შესახებ. აღნიშნულის გათვალისწინებით, სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს თავმჯდომარის 2017 წლის 14 ივნისის №12 ბრძანებით დამტკიცებული „ელექტრონული ტენდერის ჩატარების წესის“ მე-13 მუხლის პირველი, მე-4 და მე-5 პუნქტების შესაბამისად, სააგენტომ საჭიროდ მიიჩნია ზემოაღნიშნული ელექტრონული ტენდერების შეწყვეტა, რასთან დაკავშირებითაც, მიღებულ იქნა სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს თავმჯდომარის 2023 წლის 13 სექტემბრის №2546 განკარგულება.
გთხოვთ იხილოს მიმაგრებული ფაილი და იხელმძღვანელოთ ზემოაღნიშნული განკარგულების შესაბამისად
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
(ავტოდაზღვევის კონსოლიდირებული ტენდერების შესახებ)
გაცნობებთ, რომ 2024 წლის განმავლობაში სატრანსპორტო საშუალებების დაზღვევის მომსახურების სახელმწიფო შესყიდვის მიზნით, იგეგმება კონსოლიდირებული ტენდერების გამოცხადება.
კონსოლიდირებული ტენდერების დაგეგმვის, წარმატებულად ჩატარებისა და შემდგომი ადმინისტრირების უზრუნველსაყოფად გასაწევი ღონისძიებების ფარგლებში (უშუალოდ აგრეგირების პროცესის დაწყებამდე), დასაზღვევი სატრანსპორტო საშუალებების სადაზღვევო ღირებულებების დადგენის მიზნით, იმ შემსყიდველ ორგანიზციებს, რომლებიც გეგმავთ სატრანსპორტო საშუალებების დაზღვევის მომსახურების სახელმწიფო შესყიდვას კონსოლიდირებული ტენდერების საშუალებით, სატენდერო კომისია მოგმართავთ რეკომენდაციით, რომ დროულად უზრუნველყოთ თქვენი ორგანიზაციის ბალანსზე არსებული (რიცხული) სატრანსპორტო საშუალებების აფასება/შეფასების (საბაზრო ღირებულების დადგენის მიზნით) განხორციელება არაუგვიანეს 2023 წლის 5 ოქტომბრისა. ვინაიდან, სატრანსპორტო საშუალებების დაზღვევის მომსახურების სახელმწიფო შესყიდვის შეუფერხებლად განხორციელებისა და რაციონალური ხარჯვის პრინციპის დაცვის გათვალისწინებით, სატრანსპორტო საშუალებ(ებ)ის საბალანსო ღირებულებები მაქსიმალურად უნდა იყოს მიახლოვებული საბაზრო ღირებულებებს, მაგრამ არანაკლებ საბაზრო ღირებულების 90%-ისა, რათა ზიანის ანაზღაურება არ განხორცილდეს სადაზღვევო თანხისა და საბაზრო ღირებულების შეფარდების შესაბამისად და თავიდან იქნეს აცილებული არასრული დაზღვევით დარეგულირებული შემთხვევები.
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ 2023-2024 წლების მცირე ტვირთამწეობის ავტომანქანების საბურავების (ზამთრის/ყველა სეზონის...) კონსოლიდირებულ ტენდერებში (სულ 15 ტენდერი) გამარჯვებულები გამოვლენილია. გთხოვთ, დროულად მიმართოთ გამარჯვებულ პრეტენდენტებს ხელშეკრულებ(ებ)ის გაფორმების მიზნით. შეგახსენებთ, რომ კონსოლიდირებულ ტენდერში პრეტენდენტის გამარჯვებულად გამოვლენის შემდგომ, არაუმეტეს 30 კალენდარული დღის განმავლობაში ყველა შემსყიდველმა ორგანიზაციამ უნდა მიმართოს გამარჯვებულ პრეტენდენტებს ხელშეკრულების გაფორმების მიზნით.
გამარჯვებულად გამოვლენიდან 60 კალენდარული დღის გასვლის შემდგომ
გამარჯვებული პრეტენდენტი არ არის ვალდებული გააფორმოს ხელშეკრულება!!!
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
კომპიუტერული ტექნიკის 2024 წლის კონსოლიდირებული ტენდერების შესახებ!
2024 წლის განმავლობაში პორტაბელური/სატარებელი და პერსონალური კომპიუტერების, პერსონალური კომპიუტერებისთვის განკუთვნილი უწყვეტი კვების წყაროების (UPS), ასევე A4 ფორმატის მრავალფუნქციური შავ-თეთრი ლაზერული პრინტერებისა და მათთვის განკუთვნილი კარტრიჯების კონსოლიდირებული ტენდერების განხორციელების დაგეგმვის მიზნით, გთხოვთ არაუგვიანეს 2023 წლის 1 სექტემბრის ჩათვლით კონსოლიდირებული ტენდერების მენეჯმენტის სისტემის მეშვეობით (ctd.spa.ge) მოგვაწოდოთ ინფორმაცია თქვენი ორგანიზაციის საჭიროების შესახებ.
დამატებითი ინფორმაციისათვის დაგვიკავშირდით:
577 92 16 61 საბა ლუტიძე
შემსყიდველი ორგანიზაციებისა და სახელმწიფო შესყიდვებში მონაწილე ბიზნეს სუბიექტების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ მიმდინარე წლის 21 აგვისტოს ცვლილება შევიდა „ელექტრონული ტენდერის ჩატარების წესის დამტკიცების შესახებ“ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს თავმჯდომარის 2017 წლის 14 ივნისის №12 ბრძანებაში, „კონკურსის მეშვეობით საპროექტო მომსახურების სახელმწიფო შესყიდვის წესისა და პირობების დამტკიცების შესახებ“ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს თავმჯდომარის 2015 წლის 22 მაისის №7 ბრძანებასა და „თეთრი სიის წარმოების წესისა და პირობების დამტკიცების შესახებ“ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს თავმჯდომარის 2016 წლის 26 თებერვლის №2 ბრძანებაში.
ცვლილებების შედეგად, თეთრ სიაში რეგისტრირებულ მიმწოდებელს თეთრ სიაში დასარეგისტრირებლად, სახელმწიფო ბიუჯეტის წინაშე დავალიანების ნაცვლად მოეთხოვება საგადასახადო დავალიანების არქონის დადასტურება საგადასახადო ორგანოს მიერ გაცემული ცნობით. ამასთან, ცვლილების თანახმად, შემსყიდველი ორგანიზაცია უფლებამოსილი იქნება თეთრ სიაში რეგისტრირებულ მიმწოდებელს მოსთხოვოს მხოლოდ ის სარეგისტრაციო/უფლებრივი მონაცემების ამსახველი დოკუმენტ(ებ)ი, რომლის/რომელთა წარდგენისგან არ თავისუფლდება მიმწოდებელი „თეთრი სიის წარმოების წესისა და პირობების დამტკიცების შესახებ“ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს თავმჯდომარის 2016 წლის 26 თებერვლის №2 ბრძანების შესაბამისად. საგულისხმოა, რომ განხორციელებული ცვლილების შედეგად, თეთრ სიაში რეგისტრირებული მიმწოდებელი საგადასახადო დავალიანების არქონის დასადასტურებლად საგადასახადო ორგანოს მიერ გაცემული ცნობის დოკუმენტის წარდგენის ვალდებულებისგან თავისუფლდება მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ სატენდერო/საკონკურსო დოკუმენტაცია ითვალისწინებს საგადასახადო დავალიანების არქონის შესახებ მოთხოვნას.
განხორციელებული ცვლილებები ძალაში შევა 2023 წლის 1 სექტემბრიდან და გავრცელდება მისი ამოქმედების შემდგომ წარმოდგენილ თეთრ სიაში რეგისტრაციის მოთხოვნის შესახებ მომართვების განხილვაზე, აგრეთვე, მისი ამოქმედების შემდგომ გამოცხადებულ ტენდერებზე/კონკურსებზე.
დამატებითი ინფორმაციისთვის, გთხოვთ, იხილოთ მიმაგრებული ფაილი.
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
როგორც მოგეხსენებათ, საქართველოს მთავრობის 2022 წლის 30 დეკემბრის №612 დადგენილების №2 დანართით განსაზღვრულია CPV კოდები (შესაბამისი მონეტარული ზღვრებით), რომელთა ფარგლებშიც განსახორციელებელი შესყიდვების შესახებ ინფორმაცია უნდა წარედგინოს სსიპ - საქართველოს ოპერატიულ-ტექნიკურ სააგენტოს.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, ინფორმაცია წარდგენილი უნდა იყოს მოცემული ცხრილის (იხ. დანართი) შესაბამისად.
დადგენილების №2 დანართთან დაკავშირებით კითხვების არსებობის შემთხვევაში, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ საჯარო სამართლის იურიდიულ პირს − საქართველოს ოპერატიულ-ტექნიკურ სააგენტოს: 0322 411 950; 0322 414 352. E-mail: info-ota@ssg.gov.ge
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტომ პირგასამტეხლოს ოდენობის განსაზღვრის თაობაზე არსებულ რეკომენდაციაში განახორციელა ცვლილება.
ცვლილების შესაბამისად, შემსყიდველი ორგანიზაცია უფლებამოსილია, ყოველ კონკრეტულ შემთხვევაში, პროპორციულობის (თანაზომიერების) პრინციპის გათვალისწინებით, შესყიდვის ხელშეკრულებით ნაკისრი ვალდებულების შესრულებასთან დაკავშირებული რისკებისა და პირგასამტეხლოს დანიშნულების მხედველობაში მიღებით, პირგასამტეხლოს ოდენობა განსაზღვროს რეკომენდაციით დადგენილ ოდენობაზე მეტი, თუმცა „გონივრული ოდენობით“. ასეთ შემთხვევაში, პირგასამტეხლო უნდა იყოს ვალდებულების დარღვევის თანაზომიერი და საპირწონე. კერძოდ, პირგასამტეხლოს ოდენობის განსაზღვრისას გათვალისწინებულ უნდა იქნეს პირგასამტეხლოსა და ხელშეკრულების დარღვევით გამოწვეული შედეგების თანაფარდობა, მათ შორის, ვალდებულების დარღვევის სიმძიმე, მასშტაბი, პერიოდულობა, ვალდებულების დარღვევის შედეგად მოსალოდნელი ზიანი ან/და სხვა ობიექტური გარემოებები.
დამატებითი ინფორმაციისთვის, გთხოვთ, იხილოთ მიმაგრებული ფაილი.
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
საოფისე სავარძლის (გორგოლაჭიანი) 2023 წლის კონსოლიდირებული ტენდერის შესახებ!
გაცნობებთ, რომ 2023 წლის განმავლობაში საოფისე სავარძლის (გორგოლაჭიანი) სახელმწიფო შესყიდვის მიზნით, სსიპ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს მიერ გამოცხადებულ კონსოლიდირებულ ტენდერში (CON230000153) გამარჯვებულ მიმწოდებლად გამოვლინდა - შპს „სავარძელი პლიუსი“ (ს/ნ 402202629).
სატენდერო დოკუმენტაციის 10.1.3. ქვეპუნქტის თანახმად, შპს „სავარძელი პლიუსი“ ვალდებულია ხელშეკრულებები გააფორმოს იმ შემსყიდველ ორგანიზაციებთან, რომლებიც მას მიმართავენ გამარჯვებული პრეტენდენტის გამოვლენიდან 60 (სამოცი) კალენდარული დღის განმავლობაში, 2023 წლის 16 ივლისის ჩათვლით.
აღნიშნულიდან გამომდინარე, გთხოვთ, დროულად მიმართოთ გამარჯვებულ მიმწოდებელს საოფისე სავარძლის (გორგოლაჭიანი) სახელმწიფო შესყიდვის შესახებ ხელშეკრულებ(ებ)ის გასაფორმებლად.
შესაბამისად, გთხოვთ, სახელმწიფო შესყიდვების ერთიანი ელექტრონული სისტემის მთავარ გვერდზე (www.spa.ge), კონსოლიდირებული ტენდერების მოდულში, კერძოდ, მიმდინარე კონსოლიდირებულ ტენდერებში, იხილოთ ინფორმაცია 2023 წლის განმავლობაში საოფისე სავარძლის (გორგოლაჭიანი) კონსოლიდირებული ტენდერის შესახებ. გთხოვთ, იხ. ბმული...
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ სახელმწიფო შესყიდვებთან დაკავშირებული ანგარიშგების სრულყოფილად და სტანდარტულად განხორციელების მიზნით, სახელმწიფო შესყიდვების ერთიანი ელექტრონული სისტემის CMR მოდულში განხორციელდა მნიშვნელოვანი ცვლილება - ჩაიშალა დოკუმენტების ასატვირთი ველები და დაჯგუფდა თემატურად.
ამასთან, ასატვირთი ველების ჩამონათვალში გათვალისწინებულ იქნა როგორც სახელმწიფო შესყიდვების მარეგულირებელი კანონმდებლობით დადგენილი სავალდებულოდ წარსადგენი დოკუმენტების ველები („ხელშეკრულება/გათანაბრებული დოკუმენტი“, „ინტერესთა კონფლიქტის ხელწერილი“, „ხელშეკრულების ცვლილების დოკუმენტი“, „შესრულების/შეუსრულებლობის დოკუმენტი“, „შემსყიდველის/მიმწოდებლის კორესპონდენცია“), ასევე, შესყიდვის პროცესის გამჭვირვალობის უზრუნველყოფის მიზნით, დაემატა ბაზრის კვლევის დოკუმენტ(ებ)ის ასატვირთი ველი („ბაზრის კვლევის დოკუმენტი“).
გთხოვთ, ყურადღებით მოეკიდოთ ზემოთაღნიშნული დოკუმენტების CMR-მოდულის შესაბამის ველში განთავსებას!
სისტემის მომხმარებელთა საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ ცვლილება შევიდა „გამარტივებული შესყიდვის კრიტერიუმების განსაზღვრისა და გამარტივებული შესყიდვის ჩატარების წესის დამტკიცების თაობაზე“ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს თავმჯდომარის 2015 წლის 17 აგვისტოს №13 ბრძანებაში, სახელმწიფო შესყიდვის ხელოვნურად დაყოფის გამოვლენის მეთოდოლოგიის დამტკიცების შესახებ“ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს თავმჯდომარის 2015 წლის 25 დეკემბრის №27 ბრძანებასა და „თეთრი სიის წარმოების წესისა და პირობების დამტკიცების შესახებ“ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს თავმჯდომარის 2016 წლის 26 თებერვლის №2 ბრძანებაში.
ცვლილებების შედეგად, ზემოაღნიშნული ბრძანებები შესაბამისობაში იქნა მოყვანილი „სახელმწიფო შესყიდვების შესახებ“ საქართველოს კანონში განხორციელებულ ცვლილებებთან (2664-XIმს-Xმპ; 23.03.2023), რომლითაც გაიზარდა გამარტივებული შესყიდვისათვის კანონით დადგენილი მონეტარული ზღვრები და შემსყიდველ ორგანიზაციებს მიეცათ შესაძლებლობა 10 000 ლარამდე ღირებულების ერთგვაროვანი საქონლის ან მომსახურების, ხოლო სამუშაოს შესყიდვის შემთხვევაში – 20 000 ლარამდე ღირებულების ერთგვაროვანი სამუშაოს (ნაცვლად დღეს არსებული 5 000 ლარამდე ღირებულების შესყიდვის ერთგვაროვანი ობიექტებისა) შესყიდვა განახორციელონ გამარტივებული შესყიდვის საშუალებით.
ზემოაღნიშნული ბრძანებებით გათვალისწინებული ცვლილებები ძალაში შევა 2023 წლის 19 აპრილიდან.
დამატებითი ინფორმაციისთვის, გთხოვთ, იხილოთ მიმაგრებული ფაილი.
სისტემის მომხმარებელთა საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეში გამოქვეყნდა „სახელმწიფო შესყიდვების შესახებ“ საქართველოს კანონში ცვლილების შეტანის თაობაზე“ საქართველოს კანონი (2664-XIმს-Xმპ; 23.03.2023; https://matsne.gov.ge/document/view/5756899?publication=0). განხორციელებული ცვლილების შედეგად, იზრდება გამარტივებული შესყიდვისათვის კანონით დადგენილი მონეტარული ზღვრები. კერძოდ, შემსყიდველ ორგანიზაციებს ეძლევათ შესაძლებლობა 10 000 ლარამდე ღირებულების ერთგვაროვანი საქონლის ან მომსახურების, ხოლო სამუშაოს შესყიდვის შემთხვევაში — 20 000 ლარამდე ღირებულების ერთგვაროვანი სამუშაოს (ნაცვლად დღეს არსებული 5 000 ლარამდე ღირებულების შესყიდვის ერთგვაროვანი ობიექტებისა) შესყიდვა განახორციელონ გამარტივებული შესყიდვის საშუალებით.
ზემოაღნიშნული ცვლილების ამოქმედების თარიღად განსაზღვრულია კანონის გამოქვეყნებიდან მე-15 დღე, შესაბამისად განხორციელებული ცვლილებები ძალაში შევა 2023 წლის 19 აპრილიდან.
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
სახელმწიფო შესყიდვების ერთიანი ელექტრონული სისტემით სარგებლობის უფლების შესაძლო შეზღუდვის შესახებ
გაცნობებთ, რომ „სატენდერო განცხადებისა და სატენდერო დოკუმენტაციის და საკონკურსო განცხადებისა და საკონკურსო დოკუმენტაციის გამოქვეყნების საფასურის ოდენობებისა და გადახდის წესის დამტკიცების შესახებ“ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს თავმჯდომარის 2011 წლის 23 ივნისის №15 ბრძანების შესაბამისად, შემსყიდველი ორგანიზაცია ვალდებულია სატენდერო/საკონკურსო განცხადებისა და სატენდერო/საკონკურსო დოკუმენტაციის გამოქვეყნების საფასური გადაიხადოს შესაბამის ტენდერში/კონკურსში სატენდერო/საკონკურსო წინადადების მიღების ვადის დასრულებიდან 30 დღის ვადაში ნებისმიერი პერიოდულობით, გამოცხადებული ტენდერების/კონკურსების რაოდენობის შესაბამისად. დღესდღეობით მთელ რიგ შემსყიდველ ორგანიზაციებს აქვთ ზემოაღნიშნული საფასურის დავალიანება სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს მიმართ. მიუხედავად ყოველთვიური, პერმანენტული გაფრთხილებებისა, რომ დროულად დაფარულიყო ეს დავალიანება, ცალკეულ შემსყიდველ ორგანიზაციებს ამასთან დაკავშირებით რეაგირება ამ დრომდე არ მოუხდენიათ. სწორედ ამიტომ, ზემოაღნიშნული ბრძანების საფუძველზე, რომელიც ითვალისწინებს შემსყიდველი ორგანიზაციის მიერ სატენდერო/საკონკურსო განცხადებისა და სატენდერო/საკონკურსო დოკუმენტაციის გამოქვეყნების საფასურის გადახდისათვის დადგენილი ვადის გადაცილების შემთხვევაში, მათთვის სისტემით სარგებლობის უფლების შეზღუდვას არსებული დავალიანების სრულად გადახდამდე, 2023 წლის 1 მაისიდან სატენდერო/საკონკურსო განცხადებისა და სატენდერო/საკონკურსო დოკუმენტაციის გამოქვეყნების საფასურის არსებული დავალიანების მქონე ყველა შემსყიდველ ორგანიზაციას შეეზღუდება სისტემით სარგებლობის უფლება დავალიანების სრულად გადახდამდე.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ ყოველივე ზემოაღნიშნული და სრულად დაფაროთ სატენდერო/საკონკურსო განცხადებისა და სატენდერო/საკონკურსო დოკუმენტაციის გამოქვეყნების საფასურის არსებული დავალიანება 2023 წლის 1 მაისამდე. წინააღმდეგ შემთხვევაში, პასუხისმგებლობა დამდგარ შედეგზე მთლიანად დაეკისრება დავალიანების არგადამხდელ შემსყიდველ ორგანიზაციას.
სისტემის მომხმარებელთა საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეზე ( https://matsne.gov.ge/ka) გამოქვეყნდა სააგენტოს მიერ შემუშავებული „საჯარო შესყიდვების შესახებ“ საქართველოს კანონი, რომელიც შეგიძლიათ იხილოთ შემდეგ ლინკზე - https://matsne.gov.ge/document/view/5714621?publication=0
ასევე გაცნობებთ, რომ კანონის ძირითადი დებულებების ამოქმედების თარიღად განსაზღვრულია 2025 წლის 1 იანვარი.
სისტემის მომხმარებელთა საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ სახელმწიფო შესყიდვებთან დაკავშირებული დავების განხილვის საბჭოს მიერ შეიქმნა ახალი ოფიციალური ვებ-გვერდი – https://drc.gov.ge/. აღნიშნულ ვებ-გვერდზე შეგიძლიათ იხილოთ სახელმწიფო შესყიდვებთან დაკავშირებული დავების შესახებ სხვადასხვა ინფორმაცია, დოკუმენტაცია და დაკავშირებული ელ.-სერვისები, მათ შორის, პირდაპირი კომუნიკაცია გასაჩივრების ელექტრონულ მოდულთან, საჩივრების შინაარსი და დაკავშირებული დეტალები, საბჭოს სხდომების განრიგი და განსახილველი საჩივრების ნუსხა, სხვა სასარგებლო დოკუმენტაცია, როგორიცაა სამართლებრივი აქტები, სახელმძღვანელოები და გადაწყვეტილებების განზოგადოებული პრაქტიკა.
სახელმწიფო შესყიდვებთან დაკავშირებული დავების შესახებ კითხვების არსებობის შემთხვევაში, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ დავების განხილვის საბჭოს აპარატს: (032) 2 44 07 70 (25-00); E-mail: Disputes@gnca.gov.ge
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
საკონფერენციო სკამის 2023 წლის კონსოლიდირებული ტენდერის შესახებ!
გაცნობებთ, რომ 2023 წლის განმავლობაში საკონფერენციო სკამის სახელმწიფო შესყიდვის მიზნით, სსიპ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს მიერ გამოცხადებულ კონსოლიდირებულ ტენდერში (CON230000091) გამარჯვებულ მიმწოდებლად გამოვლინდა - შპს „ჯეო გრუპ“ (ს/ნ 423099587).
სატენდერო დოკუმენტაციის 10.1.3. ქვეპუნქტის თანახმად, შპს „ჯეო გრუპ“ ვალდებულია ხელშეკრულებები გააფორმოს იმ შემსყიდველ ორგანიზაციებთან, რომლებიც მას მიმართავენ გამარჯვებული პრეტენდენტის გამოვლენიდან 60 (სამოცი) კალენდარული დღის განმავლობაში.
აღნიშნულიდან გამომდინარე, გთხოვთ, დროულად მიმართოთ გამარჯვებულ მიმწოდებელს საკონფერენციო სკამის სახელმწიფო შესყიდვის შესახებ ხელშეკრულებ(ებ)ის გასაფორმებლად.
შესაბამისად, გთხოვთ, სახელმწიფო შესყიდვების ერთიანი ელექტრონული სისტემის მთავარ გვერდზე (www.spa.ge), კონსოლიდირებული ტენდერების მოდულში, კერძოდ, მიმდინარე კონსოლიდირებულ ტენდერებში, იხილოთ ინფორმაცია 2023 წლის განმავლობაში საკონფერენციო სკამის კონსოლიდირებული ტენდერის შესახებ. გთხოვთ, იხ. ბმული...
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს პორტალზე იცვლება ბაზრის კვლევის განთავსების წესი. იხელმძღვანელეთ დანართში მოცემული ინსტრუქციის შესაბამისად.
სისტემის მომხმარებელთა საყურადღებოდ !
როგორც თქვენთვის ცნობილია „იზოლაციისა და კარანტინის წესების დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს მთავრობის 2020 წლის 23 მაისის N322 დადგენილების თანახმად, საჯარო დაწესებულებებს, ფიზიკურ პირებს და იურიდიულ პირებს მიენიჭათ უფლებამოსილება, გამოეყენებინათ „ელექტრონული დოკუმენტისა და ელექტრონული სანდო მომსახურების შესახებ“ საქართველოს კანონისგან განსხვავებული პირობების შესაბამისად შესრულებული ელექტრონული დოკუმენტი ან/და ელექტრონული ხელმოწერა.
გაცნობებთ, რომ აღნიშნული დადგენილების სამართლებრივ საფუძველს წარმოადგენდა „საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის შესახებ“ საქართველოს კანონის 453 მუხლი, რომელიც მოქმედებდა 2023 წლის 1 იანვრამდე და მისი მოქმედების ვადა არ გაგრძელებულა. შესაბამისად, დადგენილებაში არსებულ დებულებებს არ აქვს სამართლებრივი ძალა.
ზემოაღნიშნულიდან გამომდინარე, სახელმწიფო შესყიდვებთან დაკავშირებული საქმიანობის განხორციელებისას, გთხოვთ, იხელმძღვანელოთ „ელექტრონული დოკუმენტისა და ელექტრონული სანდო მომსახურების შესახებ“ საქართველოს კანონით დადგენილი წესით.
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ საქართველოს მთავრობის მიერ მიღებულ იქნა 2022 წლის 30 დეკემბრის №612 დადგენილება „სახელმწიფო შესყიდვებთან დაკავშირებით გასატარებელი ზოგიერთი ღონისძიების შესახებ“.
დადგენილების №1 დანართით განსაზღვრულია შესყიდვების ერთიანი ლექსიკონის (CPV კოდების) მიხედვით კლასიფიკატორის კოდები, რომელთა ფარგლებში საქართველოს მთავრობის/პრემიერ-მინისტრის კონტროლს დაქვემდებარებული/ანგარიშვალდებული საბიუჯეტო ორგანიზაციების, საქართველოს სამინისტროებისა და მათ კონტროლს დაქვემდებარებული საბიუჯეტო ორგანიზაციების მიერ, ასევე იმ საჯარო სამართლის იურიდიული პირების, რომელთა ხელმძღვანელსაც ნიშნავს საქართველოს პრემიერ-მინისტრი, სახელმწიფო შესყიდვების განხორციელება საჭიროებს საქართველოს მთავრობის წინასწარ თანხმობას.
დადგენილების №2 დანართით განსაზღვრულია შესყიდვების ერთიანი ლექსიკონის მიხედვით კლასიფიკატორის კოდები და მონეტარული ზღვრები, რომელთა ფარგლებში, „პირველი, მეორე და მესამე კატეგორიების კრიტიკული ინფორმაციული სისტემების სუბიექტების ნუსხის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს მთავრობის 2021 წლის 31 დეკემბრის №646 დადგენილებით განსაზღვრული, პირველი კატეგორიის კრიტიკული ინფორმაციული სისტემის სუბიექტების, მათ დაქვემდებარებაში მყოფი/კონტროლირებადი დაწესებულებების/საჯარო ან/და კერძო სამართლის იურდიული პირების მიერ, ინფორმაციულ ტექნოლოგიებთან დაკავშირებული სახელმწიფო შესყიდვების განხორციელება საჭიროებს საქართველოს სახელმწიფო უსაფრთხოების სამსახურის მმართველობის სფეროში შემავალი საჯარო სამართლის იურიდიული პირის − საქართველოს ოპერატიულ-ტექნიკური სააგენტოს წინასწარ თანხმობას.
დადგენილების №2 დანართთან დაკავშირებით კითხვების არსებობის შემთხვევაში, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ საჯარო სამართლის იურიდიულ პირს − საქართველოს ოპერატიულ-ტექნიკურ სააგენტოს: 0322 411 950; 0322 414 352. E-mail: info-ota@ssg.gov.ge
დამატებითი ინფორმაციისთვის, გთხოვთ, იხილოთ მიმაგრებული ფაილი.
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
(გაფრთხილება!)
როგორც თქვენთვის ცნობილია, სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს თავმჯდომარის № 2 ბრძანებით დამტკიცებული შემსყიდველი ორგანიზაციის ანგარიშგების წესის შესაბამისად, შემსყიდველი ორგანიზაციები ვალდებულნი არიან სახელმწიფო შესყიდვის შესახებ გაფორმებული ხელშეკრულებები ერთიან ელექტრონულ სისტემაში ატვირთონ მათი დადებიდან არაუგვიანეს 10 დღის ვადაში.
ამასთან, შეგახსენებთ, რომ კონსოლიდირებული ტენდერების სატენდერო კომისიის უმნიშვნელოვანესი ფუნქციაა კონსოლიდირებული ტენდერების ჩატარება და მათი შემდგომი ადმინისტრირება, რაც გულისხმობს კონსოლიდირებული ტენდერების ფარგლებში გაფორმებული შესყიდვის ხელშეკრულებების მონიტორინგს, მათ შორის: შემსყიდველ ორგანიზაციებსა და მიმწოდებელს/მიმწოდებლებს შორის შესყიდვის ხელშეკრულებების დადების პროცესის ზედამხედველობას, მხარეთა მიერ შესყიდვის ხელშეკრულებებითა და კონსოლიდირებული ტენდერით ნაკისრი ვალდებულებების შესრულების კონტროლს;
გაცნობებთ, რომ კონსოლიდირებული ტენდერების სატენდერო კომისიის აპარატი მონიტორინგს უწევს კონსოლიდირებული ტენდერების ფარგლებში შემსყიდველი ორგანიზაციების მიერ ხელშეკრულებების დროულად ატვირთვის პროცესს, რის შედეგადაც გამოვლონდა ზემოაღნიშნული ვადის დარღვევის ხშირი ფაქტები.
ყოველივე ზემოაღნიშნულიდან გამომდინარე, აგრეთვე იმისათვის, რომ კონსოლიდირებული ტენდერების სატენდერო კომისიამ შეძლოს საკუთარი ფუნქციების განხორციელება, გთხოვთ შეასრულოთ თქვენი ვალდებულება და კონსოლიდირებული ტენდერების ფარგლებში გაფორმებული შესყიდვის ხელშეკრულებები ატვირთოთ ერთიანი ელექტრონული სისტემის შესაბამის ველებში, არაუგვიანეს მათი დადებიდან 10 სამუშაო დღის ვადაში.
პატივისცემით,
კონსოლიდირებული ტენდერების სატენდერო კომისია
შემსყიდველი ორგანიზაციებისა და მიმწოდებლების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს მიერ, შერჩევა/შეფასების დროს ტექნიკური ხასიათის შეცდომებისა და უზუსტობების თავიდან აცილების მიზნით, შემუშავებულ იქნა რეკომენდაცია სახელმწიფო შესყიდვების ერთიან ელექტრონულ სისტემაში სატენდერო დოკუმენტაციის მთავარი შემადგენელი დოკუმენტის - ფასების ცხრილის (ხარჯთაღრიცხვა) Excel-ის ფორმატის სახით განთავსებასთან დაკავშირებით.
გთხოვთ იხილოთ მიმაგრებული ფაილი.
შემსყიდველი ორგანიზაციებისა და მიმწოდებლების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ ცვლილება შევიდა სახელმწიფო შესყიდვების მარეგულირებელ ზოგიერთ კანონქვემდებარე ნორმატიულ აქტში. კერძოდ, „თეთრი სიის წარმოების წესსა და პირობებში“, „ელექტრონული ტენდერის ჩატარების წესსა“ და „კონკურსის მეშვეობით საპროექტო მომსახურების სახელმწიფო შესყიდვის წესსა და პირობებში“, ასევე, „ორეტაპიანი ელექტრონული ტენდერის ჩატარების წესში“.
განხორციელებული ცვლილებებით დგინდება შემსყიდველი ორგანიზაციების, ასევე მიმწოდებლების მიერ შესასრულებელი მთელი რიგი ვალდებულებებისა. მათ შორის, ახლებურად წესრიგდება თეთრ სიაში დარეგისტრირების სამართლებრივი შედეგი და თეთრ სიაში რეგისტრირებული მიმწოდებელი გათავისუფლდება მხოლოდ იმ სარეგისტრაციო/უფლებრივი მონაცემების ამსახველი დოკუმენტ(ებ)ის წარდგენის ვალდებულებისაგან, რომელთა სააგენტოში წარდგენაც სავალდებულოა თეთრ სიაში დასარეგისტრირებლად/რეგისტრაციის ვადის გასაგრძელებლად. შესაბამისად, შემსყიდველი ორგანიზაცია უფლებამოსილი იქნება, თეთრ სიაში რეგისტრირებულ მიმწოდებელს მოსთხოვოს მხოლოდ ის სარეგისტრაციო/უფლებრივი მონაცემების ამსახველი დოკუმენტ(ებ)ი, რომლის/რომელთა წარდგენა, კანონმდებლობის თანახმად, სავალდებულო არ არის თეთრ სიაში დარეგისტრირების/რეგისტრაციის ვადის გაგრძელების მიზნით. გარდა ამისა, იცვლება თეთრ სიაში დარეგისტრირებასთან დაკავშირებული ადმინისტრაციული წარმოების მარეგულირებელი მთელი რიგი დებულებებისა.
ამავე ცვლილებებით, დისკვალიფიკაციის საფუძვლად განისაზღვრა სარეგისტრაციო/უფლებრივი მონაცემებისა და სარეგისტრაციო/უფლებრივი მონაცემების ამსახველი დოკუმენტ(ებ)ის სატენდერო/საკონკურსო პირობებთან შეუსაბამობა. ამასთან, თუ პრეტენდენტი, მის მიერ სისტემაში ატვირთული დოკუმენტის/ინფორმაციის გადახაზვით, უარს იტყვის აღნიშნულ დოკუმენტზე/ინფორმაციაზე მისი წარდგენისთვის კანონმდებლობით ან/და შემსყიდველი ორგანიზაციის მიერ განსაზღვრული ვადის გასვლის შემდეგ, აღნიშნული დოკუმენტი/ინფორმაცია ჩაითვლება სატენდერო/საკონკურსო პირობების დასაკმაყოფილებლად ან/და სატენდერო/საკონკურსო წინადადების სახით წარდგენილად. ამავდროულად, დგინდება შეწყვეტის ოქმის დასაბუთების უფრო მაღალი სტანდარტი და შეწყვეტის ოქმში მითითებული უნდა იყოს ის კონკრეტული გარემოებები და არგუმენტები, რომლებმაც განაპირობა ტენდერის/კონკურსის შეწყვეტის აუცილებლობა.
დეტალური ინფორმაციისთვის, გთხოვთ, იხილოთ ბმული.
შემსყიდველი ორგანიზაციების საყურადღებოდ!
გაცნობებთ, რომ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს მიერ შემუშავებულ იქნა რეკომენდაციები ელექტრონული ტენდერის ჩატარებისას ბაზრის კვლევის განხორციელებასთან დაკავშირებით. ხსენებული დოკუმენტი განსაზღვრავს ელექტრონული ტენდერის განხორციელებამდე გასატარებელ აუცილებელ ღონისძიებებს. მითითებული რეკომენდაციებით გათვალისწინებული აუცილებელი ღონისძიებების პრაქტიკული განხორციელება მნიშვნელოვანია ელექტრონული ტენდერის წარმატებით ჩატარების, აგრეთვე შემსყიდველი ორგანიზაციისა და ბიზნეს წრეების ინტერესების დაკმაყოფილების თვალსაზრისით.
შემსყიდველ ორგანიზაციებს მოეთხოვებათ, გაითვალისწინონ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს მიერ ელექტრონული ტენდერის ჩატარებისას ბაზრის კვლევის განხორციელებასთან დაკავშირებით შემუშავებული რეკომენდაცია, რათა მიღწეულ იქნეს „სახელმწიფო შესყიდვების შესახებ“ საქართველოს კანონით განსაზღვრული მიზნები და უზრუნველყოფილ იქნას ელექტრონული ტენდერის წარმატებით განხორციელება.
გთხოვთ იხილოთ მიმაგრებული ფაილი.